Popular posts from this blog
eh eh, IGUANA laa.
Assalamualaikum and have a beautiful Monday! InsyaAllah. Baca tajuk pun dah boleh agak nak cite pasal apa kan? Kenal tak binatang di atas? Okey,rasanya ramai kenal. Aku ingat lagi masa Abang Atan,suami kepada Kak Majidah (sepupu aku) bawak balik binatang ni ke kampung. "Eh eh, iguana la." "Bukanla, sesumpah." Erk, bukan ke sama je? Yang lain ejaan je. Rupa-rupanya,tak sama. Emm, disebabkan aku jadi kompius dengan penggunaan istilah yang betul untuk binatang ni,aku pun buat la research sikit. (Tanya pakcik Google je pun padahal.hee) Aku terjumpa la satu blog yang cite pasal iguana ni. Menarik. Tak kisahlah apa pun namanya, aku nak panggil iguana jugak. Uniknya binatang ni Allah jadikan beliau dengan kebolehan mengadaptasi diri beliau mengikut suasana sekeliling. Beliau boleh bertukar warna mengikut warna persekitaran. Kalau hijau warna persekitarannya, hijau lah warna beliau. Kalau coklat warna persekitarannya, coklat lah warna bel...
i hate the truth,it hurts me somehow...
I just knew the truth of 'something'. 'Something' that unmentioned here. Unable to be mentioned. Could not be described. It just made me wanna cry. It just hurts me. I felt the pain inside of me. I just can't accept that I really want to know the truth but I hate it. So much. But somehow it should be thanked. It teaches me a simple thing; Even you loathe of truth so much, you have to accept it.. It helps you instead.. To become more aware of your feelings.. To not let people easily hurt you.. To move on.. To stop your day-dreaming.. To appreciate those who are working all out for you.. To ask from God the truth when you feel in doubt or loss.. Enough said. Till see you again. Assalamualaikum.
.jpg)
Comments
Post a Comment